maandag 10 mei 2010

Keukenhof Lisse en Volendam.

Gisteren ben ik naar het Keukenhof in Lisse geweest. De keukenhof stond al geruime tijd op mijn verlanglijstje om daar eens te fotgraferen. Alle bloemen stonden nog volop in bloei. Wat een schitterend gezicht, heb dan ook een aantal leuke foto's kunnen maken.
Op dit moment volg ik de cursus fotografie II bij Karen





Op de terug weg ben ik nog even naar Volendam gereden om daar ook nog een paar mooie plaatjes te schieten.




Na 3 juni laat ik jullie mijn opdrachten van de cursus zien.
Dat is nu nog geheim (lol)

2 opmerkingen:

Peter's Planner blog zei

Hallo Anneke, de foto´s van de keukenhof zijn echt geweldig je kan daar je helemaal uitleven met fotograferen hé er is genoeg moois om te zien. Leuk dat je bij mij volger bent geworden.
Kom zker vaker bij je langs om te kijen op je blog.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Baukje zei

Hallo Anneke
ben nog even naar jou foto's wezen kijken
die van het keukenhof zijn heel mooi geworden
maar die van volendam zijn ook heel mooi
Groetjes Baukje