vrijdag 9 juli 2010

Workshop.

Gisteren hebben Karen, Myra en ik een workshop gevolgd bij Nicole.

Het was een hele leuk en leerzaam dag. Wat mij zelf betreft weet ik nu dat ik met het inkleuren van schaduwen het mij zelf moeilijk maak.



Nicole heeft ons hierover een hele duidelijke uitleg gegeven en nu is het een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen.Ook mochten we de airbrush uitproberen. Hier kun je echt leuke dingen mee doen!


Ook heeft ze ons uitgelegd hoe we de kleuren van de Copic Markers het beste bij elkaar konden zoeken en waarom bepaalde kleuren bij haar favoriet zijn. Ze heeft ons zoveel dingen uitgelegd en tips gegeven dat wij een spiekbriefje moesten maken (lol). Jammer dat ik pas in februari jarig ben. Moet ik alvast maar een verlanglijstje maken (lol)
Toen we op punt stonden om naar huis te gaan mochten we de knutselkamer van Nicole nog bewonderen en konden we zien hoe de filmpjes werden opgenomen.

Hartelijk dank voor deze leuke en leerzame dag, Nicole!

4 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

het was superleuk!!!!!

Baukje zei

Hallo Anneke
ik zie straks heel veel mooie gekleurde magnolia bij jou op je site verschijnen succes!!!
Groetjes Baukje

Nicole Verkooijen zei

Hoi Anneke
Wat leuk om de foto's terug te zien. Ik vond jullie echt een geweldige leuke groep en dankjewel voor je leuke complimenten !!

Groetjes Nicole ;-)

miriam zei

Ziet er allemaal erg gezellig uit.

Ik heb wat klaar staan op mijn blog voor je

groetjes miriam