woensdag 20 oktober 2010

Award.


Dit keer heb ik een Award gekregen van Frea.Ook bij deze award horen vijf opdrachten.
1. Thank the person who give it to me

2. Put award on your blog

3. List 3 things about yourself

4. Post a pic you love

5. Pass on to 5 people

* Frea hartelijk dank hiervoor, ik voel mij altijd zeer vereerd als ik een award mag ontvangen.
* Award staat hier bovenaan het bericht.
*Mijn mooiste foto was de vorige keer van Fleur en Joyce mijn twee labradors, maar deze foto vind ik ook erg mooi en heb ik gemaakt van Joyce.
Dit is zo'n bijzondere lieve hond. Je zou haast zeggen dat ze menselijke gevoelens heeft. Het is een schat! Fleur ook, maar die is heel anders van karakter.
* Vertel vijf dingen over je zelf. Dit heb ik al eerder vermeld. Ben drop verslaafd en nu ook al bijna Copic verslaafd. Ben eerlijk, oprecht en spontaan. Men zegt wel eens te spotaan. Kan niet tegen onrecht en oneerlijkheid.
* Moet deze award weer doorgeven aan vijf personen.
Dit vind ik héél moeilijk en ik wil deze award dan ook doorgeven aan al mijn volgers. Dit omdat ik heel blij ben met (nu) 72 volgers en altijd geniet van jullie leuke reacties.Zet hem lekker op jullie blog, hij is jullie gegunt!

Nu heb ik nog een nieuwtje, ik zal proberen om komend weekend een candy op mijn blog te plaatsen . Van het hoe en wat moet ik nog even over nadenken. Hou dus dit weekend mijn blog in de gaten.

xxx Anneke.

4 opmerkingen:

nicole zei

gefeliciteerd met je award!!
dik verdiend!
mooie foto van je hond, super!!!
en ik blijf wel kijken hoor, veel te leuk om het niet te doen hihi.
groetjessssss

Marian zei

Gefeliciteerd met je award.Je hebr deze verdiend.En ik blijf natuurlijk kijken op je blog, veelste leuk allemaal.
Groetjes Marian

Anette zei

Ik ben REUZE benieuwd naar je candy!;o)

Unknown zei

Your Labradors are precious and gorgeous!! I am a lover of Labradors too. I have two girl labradors :o)