donderdag 2 december 2010

Extra bij 100 volgers


Allereerst wil ik iedereen bedanken die een een reactie op mijn blog achter laat, ik lees ze allemaal met heel veel plezier! Ook wil ik al nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie volger zijn geworden. Wil je iets weten over mijn creaties of wat dan ook en je wilt deze vraag niet stellen in een reacties je mag mij altijd mailen.

Nu zag ik vanochtend dat ik op dit moment 95 volgers heb. Hier ben ik ontzettend blij mee, maar nu lijkt mij het zo leuk om 100 volgers te hebben. Nu heb ik het volgende bedacht. De 100 ste volger van mijn blog krijgt van mij vijf Magnolia kerst afdrukjes. Deze kun je ook inkleuren met Copic Markers.

Ook kun je nog mee doen met mijn candy. De winaar maak ik bekent op 6 december en Yvonne van Doetiek Yvonne uit Annen zal het winnende lootje trekken. Lees bij het het candy bericht wat je er voor moet doen.

xxx Anneke.

1 opmerking:

Anette zei

Nog slechts vier te gaan......(Ik wil absoluut geen magnolia afdrukjes......ha,ha)