zondag 19 juni 2011

I hope my card.....


Deze kaart doet mee met de challenge van Karen's Doodles Nederlandse uitdagingen blog. Het thema is dit  keer 3D. Deze digi is ook weer te koop in de webwinkel.
Van Aletta had ik het Appelmeisje in 3D gezien en dat vond ik zo mooi dat ik besloten heb mij er ook aan te wagen. Dames ik moet jullie vertellen dat het héél leuk is om te doen, maar het is ook een behoorlijke uitdaging, ik ga het vast en zeker nog een keer doen.

De Bassetgirl is een digi van Karen's Doodle heb ik ingekleurd met copic markers. Achter de Bassetgirl  heb ik een Doily Dies  DL 101 geplaatst. De tekst stempel is van Nicole Verkooyen. Het papier is van de grote hoop ;lol).

Fleur zit nu op één tabletje prednison per dag. Verder heeft ze geen medicijnen meer. Wat haar maagklepje betreft, hier is niets aan te doen. Een maagklepje is een soort sluitspier en deze werkt bij Fleur niet goed en dit kan niet verholpen worden. Over 10 dagen hebben weer contact met de internist.

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en voor jullie lieve berichtjes, ik lees ze telkens weer met veel plezier.

xxx Anneke.

28 opmerkingen:

Irene zei

Wat een schetige kaart Anneke, die trouwe hondenogen en dat hoedje...enig!!!
Fijn dat het met Fleur beter gaat dan. Is ze weer wat opgeweketer en gaat eten ook beter??
Jouw blog is een beetje in de war geloof ik want deze nieuwe kaart staat niet boven aan.

Groetjes, Irene

Thea zei

Ach zie haar (vanwege het hoedje met bloemetjes) nou kijken, wat een prachtige kaart Anneke.

Groetjes
Thea
(p.s. mijn tweede naam is ook Anneke)

martina's kaartjes zei

wat een schat ! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

SandraR zei

Wat een droopy... Heel erg mooi geworden!

Groetjes, Sandra

Jopie zei

wat een schattige kaart maar ze kijkt wel erg droevig zou dat vanwege de hoed zijn hihi.
groetjes jopie

Elly zei

Echt een kaartje voor een hondenfan,maar het is een mooi kaartje geworden,ze is mooi ingekleurd,past goed bij het papier,leuk!
Gelukkig mag Fleur de medicatie afbouwen en nu maar hopen dat het verder goed met haar gaat!

Groetjes Elly

Agnes zei

Heel mooi Anneke !
Komt dat 3D-effect nou door de manier van kleuren ? of zijn het meerdere laagjes?
Groetjes,Agnes

*mieke* zei

Wat een moie kaart Anneke en erg leuk die 3D effect! Gelukkifg dat Fleur zich weer wat beter volet en dat je de prednisolon kunt afbouwen. Troep is het en ik spreek uit ervaring:-)
Groetjes Mieke

marion zei

Je kaart is prachtig, leyuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

Yvonne Donders zei

Hey Anneke,

Wat een schat van een kaart, en leuk dat 3D ! Fijn ook dat Fleurtje nu minder medicatie krijgt. Prednison is troep hè. Toen mijn zoon het kreeg voor zijn astma werd hij er helemaal hyper van en liep hij te stuiteren terwijl hij het al benauwd had... Ik kreeg het er zelf ook benauwd van. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter en vinden ze een goede manier om haar te helpen.

Groetjes Yvonne

Karin zei

Wat een leuke kaart. Grappig afdrukje.

Els zei

Een hele mooi kaart en dat hoedje is zo prachtig. Fijn dat het goed de goede kant op gaat met Fleur. Groetjes ELs

Maris zei

heel leuk en knap gedaan, gelukkig gaat het met fleur wat beter xx

Gea zei

Het 3D is goed gelukt! Ik vind niet dat ze droevig kijkt hoor, ik vind het vooral heel lief. :-)
groetjes gea

corryskaart zei

wat een schat van een kaart en veel succes met de challenger
groetjes van corry

Brendaxx zei

Mooi kaartje weer, die "vacht" lijkt net echt;heel mooi ingekleurd!

Marjan zei

Wat een droppie die hond! Mooie kaart heb je daarmee gemaakt!
Fijn te lezen dat het met je echte hond beter gaat!!

Fijne dag, Marjan

Liesbeth zei

Wat een poepie is het geworden Aneke, leuk dat effect zo.
gr. Liesbeth

miriam zei

Oh wat een schatje is het geworden je kaart ,wat een lieve digi zeg.

Fijn dat het met fleur weer beter gaat.

liefs miriam

Aletta zei

Ha Anneke,

Wat een schatje !!!
Ik vind je 3d kaart geweldig mooi.

Groetjes Aletta (gastdesigner KD)

Karen zei

Hoi Anneke,

Wat een leuke stempel is dat! Haha, die oogjes doen het hem goed. Mooi ingekleurd.
Gpoetjes.
Karen

xxx Myra xxx zei

wat een schatje!!

Jolanda Cuper zei

Prachtig gemaakt, het is ook zo'n leuke hond.
Gelukkig dat je de prednison kunt afbouwen!
Groetjes Jolanda.

Riet zei

Wat een geweldige kaart Anneke.

Liefs Riet.

Unknown zei

Hij is ontzettend leuk geworden. Prachtige kleuren heb je ook gebruikt! Fijn dat je weer meedoet met KD NL!

Veel liefs,
Renata

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje Anneke, prachtig! Het stempeltje is zo leuk! Succes met de challenge en goed om te horen dat het zo goed met fleur gaat.
Groetjes van Jacqueline

anja zei

je kaartje is super hoor
liefs anja KDDT-NL

Renata van Miltenburg zei

Oh jaaa....ze is perfect om te 3D-en, heel leuk!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata