dinsdag 9 augustus 2011

Karen's Doodles uitdaging 75.

In een eerder bericht vertelde ik dat het wat rustig op mijn blog was, maar dat ik niet stil gezeten had. Deze kaart heb ik gemaakt voor de Karen's Doodles uitdaging 75 "Vakantie". Als ik zo naar buiten kijk verlang ik er toch wel een beetje na om ook op een stretcher lekker in de zon te liggen. Ik heb voor deze digi gekozen....... De meeste van jullie weten het wel. Om de hond! Deze moest ik wel inkleuren met de zwart/grijs tinten, omdat onze honden zwart zijn.

Heb in het voren gewerkt, maar het papier is geloof ik van Lillibean Soup. (volgende keer maar een aantekening maken) De digi  heet "Dog Day Afternoon", ingekleurd met copic markers. De schelpjes heb ik gekocht bij Pipoos. De snacks en zonnecream heb ik van internet. De tekst is van Sandra. Het is een freebie.

Ik hoop dat jullie ondanks het slechte weer een beetje blij van deze kaart worden. De overige DT leden hebben ook prachtige , vrolijke creaties gemaakt.  Neem maar eens een kijkje op het challenge blog van Karen's Doodles.

Tot een volgende keer. Moet nog steeds beginnen met mijn kertkaarten ;lol))

xxx

27 opmerkingen:

Maris zei

hi Annekke, wat een enige kaart is dit, en je andere kaartjes vind ik ook weer toppie hoor xx

Bernadet zei

wat een geweldig leuke kaart Anneke!!
Deze digi is wel heel errug geinig hè

martina's kaartjes zei

wat een ideaalbeeld ! zie onze hond nog niet zo lekker op het bed liggen, maar uitgebreid op haar rug met poten gestrekt en buik bloot hihihi... leuke digi
grjtjs,
martina
x

Irene zei

Dat zou me toch een giller zijn als die van jou er zo bij zouden liggen maar dat het "baasje" er zo langamerhand dik zin in krijgt kan ik me wel voorstellen met dit weer!!!
Enige kaart en prachtig ingekleurd!!!

Liefs, Irene

Brendaxx zei

Wat een mooi kaartje!

Anette zei

Ik zie jouw dames al helemaal liggen op een stretcher met een zonnebril op! Mooi kaartje!!

Aletta zei

Wat een geweldige leuke en ook grappige kaart. Groetjes Aletta

Oeneke zei

Geinig kaartje, dit zou net wat voor mijn hond zijn

corryskaart zei

hallo anneke
wat een toffe kaart,mooigekleurd en de indeling helemaal geweldig en wat een idee met dat ''zand''
groetjes van corry

Karin zei

Wat een leuk, zomers kaartje!

miriam zei

Het is weer een mooie vrolijke kaart anneke. Wat een leuke kleurcombi heb je gebruikt
liefs miriam

Christina zei

Woww dat is werkelijk een plaatje geworden Anneke!!
Groeten Kristel

Marian zei

Een vrolijke kaart
Groetjes

Marjan zei

Nou, de hond op je kaart ligt tenminste wel lekker in de zon op een stretcher... ik zou dat ook best willen, maar het zit er niet meer in voor wij weer gaan beginnen.
Erg leuke kaart, Anneke, dat zand, de snack en sunscreen enzo zijn heel leuk hierbij!

Groetjes, Marjan

Wil zei

Hoi, Wat een hartstikke leuke kaart.

Groeten WIL

Renata van Miltenburg zei

Jaaa... is ie niet gaaf deze digi, Karen heeft hem getekend naar aanleiding van een foto die ik haar gestuurd had (zie hier: http://creatiefonline.blogspot.com/2010/06/dog-day-afternoon.html). Vind je kaart geweldig, erg leuk die zwarte versie :)

Liefs, Renata

Yvonne Donders zei

Je moet wel vrolijk worden van zo' n kaartje, Anneke, wat een leuk plaatje zeg. Heel mooi ingekleurd ook. Super gewoon weer.

Groetjes Yvonne

Liesbeth zei

Wat een leuk en komisch kaartje is dit geworden Anneke.
erg leuke stempel
gr. Liesbeth

Tinie zei

Het is een heerlijke kaart geworden, daar kan je zomaar van genieten!! Leuk gedaan met die schelpjes enzo!
groetjes Tinie

Yvonne zei

Supers mooi kaart in heerlijk vrolijke kleuren!
liefs Yvonne

Petra zei

Anneke ik vind je kaart helemaal leuk. Je krijgt er echt een vakantie gevoel van!
Groetjes Petra

Riet zei

Wat een geweldige kaart Anneke.

Liefs Riet.

Ellen zei

Wat een ontzettende vrolijke uitstraling heeft deze zomerse kaart!
Groetjes Ellen

Jolanda Cuper zei

Ik hoop voor je, dat jou zieke hond zich zo heerlijk voelt! Dan zit het wel snor!
Groetjes Jolanda.

stempelfeest zei

Hij is suuperleuk Anneke! Met die echte schelpjes en het zand lijkt ook wel echt!
Groetjes,
Mariska

Hetty zei

Ik vind het echt een super leuke kaart!

Elly zei

Je zou haast jaloers worden,zo lekker ligt ze er bij!
Mooie kaart heb je er van gemaakt zo vrolijk en leuk afgewerkt.

Groetjes Elly