dinsdag 8 november 2011

Winnaar candy en nieuwe uitdaging #88 bij Karen's Doodles.

De winnaar van mijn candy is.............................

***********   Joke de Wit   *****************


Joke hartelijk gefeliciteerd en  mail mij jou adres even (mailadres zie profiel) dan komt de candy zo snel mogelijk naar je toe.
Iedereen heel erg bedankt voor het mee doen en Jane heel erg bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijs. Jullie moeten maar eens in Jane haar webwinkel gaan kijken. Ze heeft zulke leuke dingen.

Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog

Het is weer dinsdag vandaag en dus ook weer een nieuwe uitdaging bij Karen's Doodles. Het is deze keer de beurt aan team Bovine en de uitdaging is zo leuk, "laat je inspireren door een lied". Mijn DT collega's hebben zich door leuke liedjes laten inspireren en hier  schitterende creatie van gemaakt. Kijk HIER maar eens.

Fijne dag allemaal en bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post.

9 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd Joke, je kunt weer extra versieringen aanbrengen op je kaarten, veel plezier er mee!!!

Irene

miriam zei

joke hartelijk gefeliciteerd en veel plezier met je mooie spulletjes.
gr miriam

Joke de Wit zei

Wat een verrassing heb ik zomaar de candy gewonnen ik word er helemaal blij van.Groetjes Joke

*mieke* zei

Gefeliciteer Joke!
Groetjes Mieke

Maris zei

luek voor Joke gefeliciteerrrdddddd

corryskaart zei

van harte gefeliciteerd joke en veel plezier met je prijs!
groetjes van corry

Aleida zei

Gefeliciteerd, Joke!
Anneke, ben je al een beetje bijgekomen van vorige week?
groetjes,

Creative Fun Factory zei

Gefeliciteerd Joke en veel plezier met je mooie prijs.
Grt.Carla

martina's kaartjes zei

proficiat ! veel plezier ermee
grtjs, martina
x