dinsdag 20 december 2011

Karen's Doodles # 94 roze-wit-goud.

Weer een nieuwe dinsdag, dus weer een nieuwe Karen's Doodles uitdaging. Deze keer de eer aan het team Bovine. De uitdaging is dit keer een kleuren schema met de kleuren roze-wit- goud. Mijn DT collega's hebben prachtig creaties gemaakt. Je kunt ze HIER bekijken.

Het maken van kerstkaarten heb ik achter de rug. Nu zal ik dan ook weer regelmatig jullie blogs bezoeken en een reactie achter laten.
Fijn dag allemaal en bedankt voor jullie lieve reactie's op mijn vorige kaart.

xxx

3 opmerkingen:

SandraR zei

Fijn dat je kerstkaarten klaar zijn!
:-D
Ben blij dat ik er zelf nooit aan begonnen ben, geloof niet dat ik er de tijd voor heb, hahaha!

Nu even crea-pauze? Of blijf je lekker doorgaan, maar nu weer met andere kaarten?
Ben benieuwd.

Liefs, San

Tini zei

Wat een mooie kaart is dit geworden, heel mooi dat groen, wat heb je een mooi hoekje gebruikt, van wat is dat?
Gr. Tini

Marjan zei

Wat een lieve en leuke stempel! Je kaartje ermee is zoals altijd erg mooi, Anneke!

Groetjes, Marjan