dinsdag 8 mei 2012

Elke kaart een feestje # 114. "Al zoveel jaar een prachtig paar".

Vandaag weer een nieuwe uitdagingen bij eKeF. Deze keer is team roze weer aan de beurt. De uitdaging is "al zoveel jaar een prachtig paar". Is dit niet geen leuke uitdaging?




Karen's Doodles sponsort deze uitdaging en daarom heb ik voor de digi Ollie and Olga gekozen.

Het papier is van Inkido en deze is verkrijgbaar bij Creashop Duymelot. Verder heb ik de harten stans van Cherry Lynn  gebruikt en het borderrandje is van Martha Stewart. De bloemen zijn van wild orchidcrafts. Lintje van een tuincentrum en de tekst heb ik op mijn pc gemaakt en is bedacht door Nicole (dit moest ik er bij schrijven ;)). De hartjes heb ik bewerkt met stickles. Het kantje heb ik van Nicole gekregen en deze is zo leuk, maar helaas bijna op.

Willen jullie ook zien wat voor moois mijn DT collega's hebben gemaakt. Klik dan HIER.

Wil alle nieuwe volgers hartelijk welkom heten . Leuk dat jullie volger van mijn blog zijn geworden.
Allemaal een fijne dag toegewenst en bedankt voor jullie reacties!!

xxx

34 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een prachtig paar op een prachtige kaart.

Groetjes Aletta

Sandra zei

leuke kaart
gr sandra

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuke digi heb je gebruikt!! En je kaart is ook erg mooi geworden.

Groetjes Hélène

Joke de Wit zei

Wat een mooie kaat ik vind de stempel heeeel lief.Groetjes Joke

corryskaart zei

hoi anneke
wat een leuke/lieve kaart en die tekst ijzersterk!!
groetjes van corry

Irene zei

Super leuk en die 2 zijn wel heel innig dus HET boek is beslist nog niet uit!!!!

Groetjes, Irene

Esther zei

Geweldig zeg deze digi!!
Maar je kaartje is ook erg leuk natuurlijk.

Groetjes esther

Liesbeth zei

Hij is superleuk deze Anneke.
gr. Liesbeth

Maris zei

wat een leuke, grappige kaart is dit xx

arjette zei

Wat een super mooie kaart, prachtige kleuren heb je gebruikt en ik vind die digi wel heel erg leuk hoor!!!!! Die tekst is ook heel leuk bedacht (door niole LOL) Het is weer een plaatje Anneke!!!

gr. arjette.

Jolanda zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt . . en de tekst is ook Super

Anette zei

helemaal leuk. Die schoonmoeder is ook hilarisch....gr. Anette

Plony zei

Geweldig is ie Anneke en wat een supergave stempel ook.
Liefs Plony

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterende kaart en wat een leuke stempel heb je gebruikt. De kleuren vind ik ook heel erg mooi. Ik ga vanavond ook een poging wagen voor mijn bijdrage van deze week. Ik heb al wat in petto. Groetjes, Ankie

Marian zei

Schitterend je kaart en de tekst prachtig
Groetjes

Marga50 zei

Wauwwwww wat een hele mooie kaart en wat een leuke digi. Groetjes marga.

Renata van Miltenburg zei

Een toppertje weer Anneke! Vind de digi geweldig, net als het papier en alle mooie details.

Liefs, Renata

Unknown zei

Wat weer een mooie kaart Anneke. En Nicole heeft die tekst goed bedacht ;-)
Groetjes Synthia

Tinie zei

Mooie kaart Anneke!! Heel leuk gedaan!
groetjes Tinie

Danoesja zei

Hoi Anneke

Wat een mooi paartje en de tekst is supergaaf.

Lieve groetjes
Danoesja

miriam zei

Wat een prachtig paar en schitterende digi anneke
Prachtig geheel zo en leuke tekst
gr miriam

krearia zei

Hoi Anneke,

wat een leuke kaart heb je gemaakt. Deze digi is erg leuk om voor deze gelegenheid te gebruiken. De tekst is erg leuk en de kleurencombinatie vind ik erg mooi.

Groetjes Ria

Els zei

Wat weer een pracht kaart Anneke en de tekststempel is ook weer erg mooi.
groetjes Els

Elly zei

Een erg mooie kaart,alles past goed bijelkaar en de tekst is leuk bedacht!

Groetjes Elly

marja zei

Wat een geweldig kaartje met een super leuke digi!!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat een leuke kaart.

Liefs Riet.

*mieke* zei

Dit is een heel mooi kaartje geworden Anneke en in leuke kleurtjes!
Groetjes Mieke

Bernadet zei

nneke.
Ik vind deze digi zo geweldig leuk, maar vreemd genoeg heb ik 'm nog nooit gebruikt;)

Marjan zei

Prachtig, en wat een leuke digi!

Groetjes, Marjan

Nicole Verkooijen zei

Ohhhh... Jij boefje ! Ik heb je nooit gezegt dat je het er bij moest zetten ! Foei ! :-P

Magda zei

Prachtige, leuke kaart Anneke!
Bijzonder mooie kleurcombinatie.
Knap!
Een fijne dag
Magda

jolanda zei

mooi kaartje met leuk afdrukje

Ellen zei

Het is een schatje Anneke!
Wat een leuk koppel!
Groetjes Ellen

Jolanda Cuper zei

Wow Anneke wat een topper die kaart van jou!Dat ziet er super mooi uit! Prachtige kleuren!
Groetjes Jolanda.