vrijdag 22 juni 2012

Sunshine Award.

Van Folkje heb ik de Sunshine award ontvangen. Bedankt Folkje. Vind het altijd weer een hele eer als ik gekozen wordt.

Een leuk initiatief om diegene van een blog die je volgt beter te leren kennen.


De regels voor deze award zijn:

Bedank diegene waarvan je de award heb gekregen.
Bedankt Folkje.

Beantwoord de 10 vragen:

Wat is je favoriete dier?
Zoals de meeste van jullie wel weten, hond en dan met name het ras Labrador.

Wat is je favoriete getal?
Heb niet echt een favorite getal.

Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Thee.

Facebook of twitter?
Facebook

Wat is je passie?
Scrappen, knutsellen en dan met name kaarten maken. En nog veel dingen leren.

Krijgen of geven?
Geven is altijd leuk om te doen, maar krijgen is ook leuk ;)

Wat is je favoriete patroon?
Heb niet echt een favorite patroon. Er zijn zoveel leuke patronen

Wat is je favoriete dag van de week?
Zondag. Dan is mijn man ook een dag vrij. Deze dag kunnen we lekker doen en laten wat we zelf willen.

Wat is je favoriete bloem?
Roos.

Wat is je favoriete land?
Er zijn zoveel landen waar ik wel een keer naar toe zou willen, maar dat zit er voorloppig door werkzaamheden niet in. Griekenland, Canarische eilanden, Portugal, Oostenrijk.

Nu moet ik deze award doorgeven aan 10 andere personen, maar dat vind ik altijd zo moeilijk aan een award. Ik kan zo moeilijk kiezen. Daarom geef ik deze award door aan al mijn volgers. Spreekt deze award je aan plaats hem dan op blog. Wel even de vragen beantwoorden....;)


Fijn weekend allemaal!

xxx









3 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Leuk om te lezen wat er in jou om gaat!
Groetjes Jolanda.

Ellen zei

Proficiat met je Award...ik heb er ook pas een gekregen.

Groetjes, Ellen

Wendy zei

Gefeliciteerd Anneke! Ik zag dat je op mijn blog een berichtje hebt achtergelaten: Superleuk en dank je wel! Het is de eerste keer dat ik met een challenge mee doe (ik ben echt nog een groentje!).
Ik al je al eerder gevonden en volger geworden omdat je zo mooie kaartjes gemaakt!
Groetjes, Wendy