zaterdag 15 december 2012

Dutch Magnolia Chickies #35. Gelukkig Nieuwjaar.

Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat er een nieuwe uitdaging van start bij de DMCC. Deze keer is de uitdaging Gelukkig Nieuwjaar. Maak een kaart/creatie waarin we duidelijk kunnen zien dat je iemand Gelukkig Nieuwjaar wenst.

Dit is mijn uitwerking. Ben niet helemaal tevreden. Had het anders in mijn hoofd, maar op de één of ander manier kwam dat niet uit mijn vingers. Hebben jullie dat ook wel eens?


Heb nu eens gekozen voor Edwin. Dit vind ik zo'n vrolijke stempel. Ingekleurd met Copics. De knoopjes van het jasje heb ik ingekleurd met een metalic marker. Je kunt het niet goed zien op de foto. De klok is van Marianne Design. De lataarnpaal heb ik gekocht bij Unique. 2013 heb ik gemaakt op de Silhouette.

Doen jullie weer gezellig mee met onze uitdaging. Vorige keer hadden we meer dan 70 deelneemsters. Geweldig!! Kijk wel even op het challenge blog naar de voorwaarden. Hier zie je ook de prachtige creaties van de andere DT leden. Tot 30 december 18:00 uur kun je mee doen aan deze uitdaging.
Creamiep is deze uitdaging onze sponsor.


Misschien vragen jullie je wel af waarom dat het zo stil is op mijn blog ;)) Zal jullie het in het kort vertellen. De meeste van jullie weten wel dat wij een supermarkt hebben. Daarmee heb ik het de laatste tijd heel druk. Vorige week kregen we het bericht dat we bij de laatste 6 zaten voor de Coop supermarkt van het jaar. Hiervoor zijn we woensdag 2x beoordeeld. Maandag horen we of we bij de laatste 3 zitten en of we naar de grote finale mogen. Het is natuurlijk een hele eer om al bij de laatste 6 te horen. Vandaar dat het wat stil is rond mij. Ik kijk wel op blogger, maar laat soms geen reactie achter. Dit ga ik in het nieuwe jaar allemaal goed maken!

Allemaal een fijn weekend. Dinsdag ben ik terug met een uidaging voor eKeF.
xxx

18 opmerkingen:

rian zei

hey anneke,
ik vindt hem wel leuk hoor, al ben je zelf niet zo tevreden, en ja ik denk dat we allemaal wel eens hebben dat het niets is zoals je gehoopt had, maar ook ik kan daar dan enorm van balen.
groetjes rian

ps duimen voor a.s maandag ik zal aan jullie denken.
we lezen het wel toch......

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en leuk met de klok en lantaarn erbij.

Succes de Maandag.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

Liesbeth zei

Hij is toch helemaal top Anneke, niet te kritisch hoor.
gr. Liesbeth

Marjan zei

Mooie en gedetailleerde kaart, Anneke!

Magda zei

Anneke, ik zie niet wat er mis aan is hoor, ik weet natuurlijk niet wat je in gedachten had.
Voor mij is dit een schitterende kaart!!
Je kleurkeuze is echt feest!
Je kaart is echt nieuwjaar, bijzonder goed geslaagd!
Fijn weekend
Lieve groeten,
Magda

Plony zei

Ik vind hem geweldig hoor Anneke, leuk om Edwin te zien.......is een leuke inspiratie voor wie mee wil doen en niet zo van alle tilda's houdt....alhoewel ik me dat niet voor kan stellen, hihi.
Succes met de supermarkt-verkiezing, ik zal heel hard duimen!
Liefs Plony.

Aleida zei

O! Wat goed van jullie! In de top 6 zit je niet zomaar! Dat is heel hard werken en het vraagt een enorme inzet, ook van het personeel. Ik ga heel hard duimen!
Je kaart is heel mooi geworden, inderdaad, soms loopt het anders dan je in gedachten had. Maar het resultaat mag er zijn.
groetjes,

Joke zei

Prachtige kaart heel leuk deze Edwin en erg mooi ingekleurd.
Mooie kleuren en leuke details gebruikt.
Alvast gefeliciteerd Anneke en nu maar duimen.
groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,

Oooh leuk met Edwin..mooi ingekleurd en de klok komt heel mooi uit op je kaart..mijn complimenten...

Liefs en groetjes Ans

Wil zei

Ik vind je kaart toppie hoor !!!!!
Zelf heb ik t ook wel eens.
OOk wezen kijken bij je collega s D Ters.
Hele mooie kaarten zijn erbij.

Groeten WIL

Karin zei

Prachtig kaartje Anneke, mooi kleurencombinatie! Ik ga voor je duimen maandag!!
Groetjes Karin

Els zei

Je kaart is prachtig Anneke en die lantaarnpaal vind ik zo gaaf. Eens kijken of ik die nog ergens kan scoren.
Gefeliciteerd met de nominatie voor de laatste 6 supermarkten en op zich is dat natuurlijk al een hele grote eer. Ik zal voor jullie duimen dat jullie maandag ook bij de laatste 3 zitten. Wow dat is wel heel spannend zo.
probeer dit weekeinde te ontspannen en te genieten en we lezen maandag wel hoe het afgelopen is.
Succes voor jullie allemaal.
Groetjes, Els

corryskaart zei

hoi anneke
wat een gezellig en leuke kaart en ach meis alle winkeliers hebben het extra druk in deze maand maar zal zeker duimen dat je nog verder komt in de ranglijst!!
groetjes van corry

jolanda zei

super mooie kaart

Marianne zei

Hij is beeldschoon Anneke.
Liefs, Marianne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is echt prachtig.
Succes maandag.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Wat een mooie, vrolijke kaart Anneke!
Liefs, Sandra

janieworkum zei

Een prachtige kaart Anneke, mooie kleuren gebruikt.
groetjes Janie