dinsdag 30 juli 2013

Cards & Scrap #178. Tekststempel.

Er is weer een nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap.  We vragen om op je kaart of layout één van onze digitale tekststempels te gebruiken.
Je kan ze vinden op ons blog onder het kopje C&S Challengeblog.
En er staan hele leuke tekststempels bij......

Ik heb voor deze tekststempel gekozen. Dit berust helemaal op waarheid....!

De stempel is van LOTV, ingekleurd met Copic Markers. Het designpapier zijn restjes. Bloemen zijn gemaakt met een stansje van Marianne Design.

Hoop dat ik jullie inspiratie met mijn kaart geef en dat jullie weer gezellig mee doen.
Voor meer inspiratie kijk dat ook even bij mijn DT Collega's >>hier>>

De sponsor voor deze uitdaging is.

                                                            http://www.uitgeverijscala.nl/

Allemaal een fijne dag!

xxx

10 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
groetjes Janie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schitterend kaartje.
Groetjes Miranda

rian zei

super gaaf kaartje en erg mooi ingekleurd
groetjes rian

Marjan zei

Inderdaad... waar! ik vind je kaart mooi, dat sterrenrandje geeft het net wat extra's! Mooie rolroosjes ook!

Ellen zei

Helemaal waar! Leuk gedaan Anneke...toppie!
Liefs Ellen

nicole zei

Super mooi! En de tekst echt geweldig!!!
Mooie kleurtjes ook!
Groetjesssss

Els zei

Ja een schitterend leuke kaart en die tekst is zeker heel mooi. Leuk afdrukje ook en die bloemetjes passen er goed bij.
Groetjes, ELs

Tinie zei

Wat een lieve en mooie kaart, Anneke!!
Groetjes Tinie

Renate zei

Kei scheetig kaartje. De sterretjes stans is echt héél leuk.

-xies- Renate.

Wil zei

Ja Anneke,je tekst klopt helemaal.
Ik hou mij dan er ook aan (hihi)
Deze kaart is een hele leukert.
Leuk afdrukje en mooi gekleurd.

Groeten WIL