zondag 21 september 2014

Cards & Scrap, spreuk van de week.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om de spreuk van de week aan jullie te laten zien,
Ik heb gekozen voor deze spreuk.


De digi is van Just Inklined en vond ik wel passen bij de spreuk :). Verder heb ik alleen cardstock gebruikt en het muzieknoten achtergrond is een bestandje uit de Silhouette Store. Verder vond ik dat deze mannenkaart niets nodig had.

De spreuk staat morgen op het blog van Cards & Scrap en deze mag je gratis meenemen.

xxx

9 opmerkingen:

rian zei

erggggg leuke kaart Anneke , en de digi is super en net wat je zegt met deze achtergrond heeft de kaart niets anders meer nodig
groetjes rian

rian zei

oeps vergeten de spreuk is ook erg leuk.
rian xx

martina's kaartjes zei

hahaha, laatst had ik het omgekeerde nodig ! je verjaardag ben ik vergeten, maar je leeftijd niet, dat vond ik ook wel een goeie, misschien een idee ??? =)
een toffe kaart, mooi ingekleurd, de muzieknoten vind ik geweldig
grtjs,martina
x

Aletta zei

Echt zo'n gave kaart...
De achtergrond is echt geweldig en past dan goed bij die superleuke digi en tekst.
Groetjes Aletta

Agnes zei

Leuke kaart Anneke en meer heeft 'ie inderdaad niet nodig .

Ans Gilbert zei

Grappige kaart Anneke,
leuke digi met bijpassende tekst, het muziek achtergrondje is super,
liefs Ans

Marjan zei

Dat vind ik ook, de muzieknoten achterrond is perfect voor de grappige stempel van die ouwe rocker :) Gaaf, Anneke!

Els zei

Leuke kaart en de muzieknoten achtergrond is erg mooi bij het geheel.
Groetjes, Els

jolanda zei

grappige kaart