zondag 21 december 2014

Mo Manning, Lhasa Apso with Santa Hat.

Goedemiddag allemaal,

Op deze zondagmiddag zo vlak voor kerst wil ik jullie graag deze kerstkaart laten zien.


De meeste van jullie weten denk ik wel dat ik een echte Labrador fan ben, maar vond dit wel een schatje met haar/zijn kerstmuts op.



Dit is mijn schatje (zonder kerstmuts...:), Joyce.

Even terug komen op de kaart......
Heb het afdrukje ingekleurd met Copic markers.
De teksten zijn van SSS.
Voor de rest heb ik alleen maar cardstock gebruikt en heb ik het afdrukje verhoogd opgeplakt met 3D tape. De tekst "Christmas" heb ik 3 keer in het wit uit gestanst en 1keer in het rood, daarna alles op elkaar gelijmd en met hele kleine 3D tapjes op de kaart bevestigd.

Ik wil al mijn volgers Fijne Kerstdagen wensen en heel erg bedankt dat jullie trouw mijn blog bezoeken.

xxx

7 opmerkingen:

rian zei

weer een mooie kaart Anneke,
het hondje ziet er inderdaad anders uit als Joyce maar ook heel leuk.
je hebt het heel mooi gekleurd en de letters eronder is ook heel mooi gedaan.
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen.
groetjes rian

Nicole Parmentier zei

oh wat een prachtige hond heb je! Echt een lieverd!! Het kaartje is ook superschattig maar Joyce wint het voor mij hoor. (zelfs zonder kerstmuts). Vanochtend met mijn labrador pup in het bos gedold, genieten!!!!

Aletta zei

Ohw... wat een droppie met die kerstmuts op:) En deze Cas-uitvoering vind ik super-de-super;)
Groetjes Aletta

Els zei

Een hele mooie kaart en super ingekleurd met je copics.
En Joyce is ook een schatje.
Groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Hele leuke digi, je hebt er een stoer kaartje mee gemaakt,
Knappe Joyce, komt er ook nog een foto met muts ?
Liefs Ans

Bernadet zei

wat ontzettend mooi Anneke!!
Joyce ziet er wel heel lief uit zo.

Wil Frutsel zei

Geen labrador nee, maar wel een echte scheet. Ze lijkt een beetje op mijn hondje. Prachtig hoor!!!
xx Wilma