zondag 4 januari 2015

Mo Manning, Winter Fairy Halla.

Goedemiddag allemaal,

Allereerst wens ik jullie allemaal een Gelukkig Nieuwjaar, heel veel geluk, liefde, gezondheid en natuurlijk creativiteit in het nieuwe jaar.

Vandaag wil ik jullie graag een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor het Mo's Dream Team met Winter Fairy Halla. Deze digi hoort wel bij mijn meest favoriete digi's :)


De digi is ingekleurd met Copic markers. De tekst is van Clearly Besotted, Say it in style. Ik heb de digi uitgesneden met een snijmal van SSS, Stitched Rectangles.
De sneeuw heb ik gemaakt met Liquid Applique. Designpapier is van LOTV en de ijsster van Memory Box.
Verder heb ik de kaart vrij sober gehouden, ik hou niet van drukke kaarten en de details die ik heb gebruikt vind ik zo mooi dat het zonde is om deze te verstoppen.

Ik wens jullie nog een fijne zondag en tot de volgende keer!

Groetjes Anneke.

13 opmerkingen:

rian zei

ook jij een heel goed en gezond en creatief 2015 Anneke.
en creatief ben je weer super van start gegaan deze kaart is erggggg
mooi geworden , en net wat je zegt er hoeft helemaal niets meer bij.
ook super hoe je hem gekleurd hebt.
groetjes rian

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Aletta zei

Ohw... wat is deze Mo-oooiiiii....
Groetjes Aletta

Erica ♥ zei


Wat een super gaaf plaatje, en een hele
toffe kaart heb je ermee gemaakt ☺
Een creatieve start van 2015 !
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Els zei

Super mooie kaart heb je gemaakt en wat een schattige digi weer.
De kaart is ook zo geweldig uit gestanst met die lijntjes.
Toppie!
Groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Wat een superleuke digi en je kaartje is weer helemaal TOP.
wens je een gezond, gelukkig en creatief 2015,
liefs Ans

Kreatief met Maria zei

Schitterend, heel mooi.
Groetjes Maria

Sarah - Crea S zei

Wat 'n absoluut prachtig, magisch kaartje Anneke! Echt super! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Renate zei

Dit kaartje heeft verder niet veel nodig. Je hebt er echt een juweeltje van gemaakt.
Graag wil ik jou en je familie een voorspoedig 2015 toewensen, en al het goeds.

-xies- Renate.

By XaLu zei

Ik vind hem weer geweldig deze kaart. Wat heb je de digi weer mooi ingekleurd.

Groetjes,
Nicole

Nicole Parmentier zei

Heel erg mooi winters kaartje!!!! Ik houd wel van dat strakke, de afbeelding komt er zo mooi op uit, echt prachtig! Jij ook een heel fijn, gezond en creatief jaar toegewenst!

Ret zei

This is just beautiful! How did you design the lovely star??

Wil Frutsel zei

Een prachtkaart weer Anneke, en wat een prachtige ster op je kaart!!
xx Wilma