zondag 14 februari 2016

Cards & Scrap Inspiratieblog, kaart met Ombré ink,

Goedemorgen allemaal,

Het is vandaag mijn beurt om iets op het Cards & Scrap Inspiratieblog te plaatsen. Ik wil jullie graag laten zien hoe je een snelle en leuke kaart maakt met Ombré Ink.


Voor de werkbeschrijving klik HIER.


Ik heb nog een tweede kaart gemaakt. Het gestempelde deel heb ik bewerkt met beschermende glitterende laklaag van Odif. Dit breng je aan voordat je het masking tape er af haalt.
Je ziet het niet goed op de foto, maar je krijgt dan een glitter laagje of het gestempelde deel.
Om deze kaart heb ik geen lijstje gemaakt, maar heb frames gekozen die in elkaar passen.

Nog een fijne zondag!
Anneke xxx

10 opmerkingen:

Els zei

Super wat een pracht kaarten Anneke en mooie kleuren ook.
Mooi met de tekst op vellum.
Fijne dag en groetjes, Els

Tinie zei

Geweldig mooi, Anneke!!!
Groetjes Tinie

Aletta zei

Love it !!!!!!

Vind vellum op een kaart altijd zo moooiiii...

En ik hou echt van deze stijl van strakke kaarten:)))

Groetjes Aletta

Wil Frutsel zei

Wauwww anneka, het is weer een juweeltje van een kaart!!
xx Wilma

rian zei

wauwww wat een mooie kaart is dit, ik kende die inkt helemaal niet, geeft wel een heel leuk effect.
heb ook gekeken naar de uitleg bij c&s op het blog die is erg duidelijk en inderdaad daar is de misti wel heel handig bij

groetjes rian

Marjan zei

Erg mooie kaarten Anneke! Mooi effect dat glitterlaagje!

!neke zei

Anneke , super mooi , geeft weer inspiratie !

Angelique zei

Wauw, twee prachtige kaarten. Wat een mooie kleuren en zo'n frame is wel heel mooi.
lieve groetjes Angelique

Jeanette zei

Wat een leuke kaarten en eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Bedankt voor de uitleg!

Groetjes Jeanette

Nicole Parmentier zei

Prachtig! Ik vind het gescheurde vellum ook zo mooi erbij!