donderdag 4 februari 2016

Happy Birthday met stencil.

Goedemorgen allemaal,

Deze ochtend heb ik mijn tijd goed besteed :). Zag bij de liftchallenge zo'n leuke kaart voorbij komen. Dat gaf mij het idee voor deze kaart.


Ik heb voor deze kaart een stencil gebruikt van Crea Lies No 9. Voor vele doeleinde geschikt vind ik.
Heb voor deze kaart ook weer mijn Crea Nest-Lies xxl 36 gebuikt en mijn nieuwe stansset van MFT Stiched Mini Scallop. Ik heb de tekst 4 keer uitgestanst om zo wat meer diepte te krijgen en he achtergrond je heb ik met 3D op de basis kaart gelijmd.

Vond dit een erg leuke kaart om te maken. Zoals ik al schreef doet deze kaart mee aan de liftchallenge.

Groetjes Anneke,
xxx

12 opmerkingen:

Cornelie zei

Heel erg mooi! Prachtig het kleurverloop in je stencil, en de tekst 'popt' er echt uit. Toffe lift, en fijn dat je weer met ons mee doet!

Wil Frutsel zei

Prachtig Anneke, hele mooie kleuren en een prachtig maskeer patroon gebruikt!!
xx Wilma

Ans Gilbert zei

prachtige kaart, met een hele mooie achtergrond, super dat de tekst er zo uit springt,
groetjes,
Ans

Danielle zei

Heel vrolijk, leuk, kleurrijk kaartje!

Danielle zei

Heel vrolijk, door die kleurtjes. Erg leuk gedaan!

!neke zei

Heel mooi Anneke, ik moet nog mee doen !
Nou ja moet, ik bedoel wil ......

Marjan zei

SUPER gedaan, Anneke, met een mooi kleurverloop en een gaaf stencil en die tekst, topkaart! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Angelique zei

Hele mooie kaart, mooi dat tekstverloop. Gaaf dat je een maskeerstencil hebt gebruikt. Mooi dat je de tekst een paar keer hebt gestanst, het lijkt wel of de tekst erboven zweeft. Mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

rian zei

zie er lekker vrolijk uit met al die kleurtjes
en de happy springt er echt uit

groetjes rian

Els zei

Wat een super mooie en vrolijke kaart is dit en wat een gave stencil heb je gebruikt.
De tekst is prachtig zo.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind je kaart echt geweldig!

Janette van Otterlo zei

Superleuk kaartje. Heerlijk heldere kleuren!
Grtz Janette