zondag 10 april 2016

Cards & Scrap inspiratieblog, kaart met restjes cardstock

Goedemorgen allemaal,

Het is weer mijn beurt bij Cards & Scrap om jullie te inspireren.....
Zelf ik heb ik een draagtas vol met restjes cardstock. Herkennen jullie dit?
Ik ben op Pinterest gaan snuffelen en kwam deze leuke kaart tegen.


Heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven. De strookjes cardstock heb ik uit gestanst met Crea Nest-Lies XXL. Zo krijg je aan de bovenkant het mooie stiksteekje. Aan de onderkant niet, maar dat hoeft ook niet.
Je begint bovenaan een strookje te leggen en te lijmen. Het 2e strookje leg je aan de onderkant iets over het eerste strookje. Dat hoeft maar een heel klein stukje en zo doe je dat ook met de rest van de strookjes. Daarom hoef je de stiksteekjes ook niet aan de onderkant te hebben. Het is een soort van dakpannen leggen, maar dan anders om. Zo doe je ook de basis kaart, ik vond het mooi om de strookjes te laten verspringen, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Happy is een stansje van MFT en birthday is een stempel van Simon Say Stamp.

Hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. Je kunt deze kaart maken met alle kleuren cardstock die je maar wilt en zo ruim je lekker op :).

Tot de volgende keer!

Op het moment dat dit bericht online gaat zijn Aletta en ik op de Art Specially. Jaaaaa, we zijn er de beide dagen. Het hele jaar leven wij hier naar toe :))).
Op dit moment zullen we wel bijna platzak zijn........

Groetjes Anneke.

9 opmerkingen:

rian zei

super leuke kaart, en jullie zullen het vast wel naar je zin hebben
op de beurs
groetjes rian

Wil Frutsel zei

Prachtig Anneke, een mooie manier om je restjes te verwerken!!
xx Wilma

Angelique zei

Wat een gave kaart, leuk om zo je restjes op te maken. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben gehad op de beurs en heel wat nieuwe spulletjes hebben gescoord.
lieve groetjes Angelique

Els zei

Erg leuke kaart meet de restjes gemaakten en wat een mooi stans is dit.
De stroken geven een mooi effect zo.

Jammer dat jullie nu platzak zullen zijn, maar er zullen vast hele mooie aankopen in jullie tassen zitten.
Groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
wat een prachtige kaart, leuk dat de stroken op de boven-en onderkant verspringen..
groetjes,
Ans

Renate zei

heel herkenbaar... En niet alleen met Cardsrock, ik heb ook nog een hele berg met restjes designpapier..
Je hebt er wel een hele goede oplossing voor gevonden. Kei leuk!!!

-xies- Renate.

Aletta zei

Echt een heeeeeeeele mooie kaart... eentje om te liften (hahaaha)....lol...
Groetjes Aletta

Nicole Parmentier zei

Hij is prachtig Anneke, leuk idee om zo je restjes te gebruiken! Hebben jullie nog lekker met de ziggies gespeeld? Was leuk je weer eens 'life' te zien zaterdag!

Marjan zei

SUPERGAAF vind ik je mooie kaart. Wat leuk die strookjes en dan ook op de basiskaart. Ja.... het was leuk! En platzak zijn wij ook ;)