donderdag 15 februari 2018

Best Wishes on your Birthday.

Goedemorgen,

De jarige heeft de kaart ontvangen, ik kan hem nu aan jullie laten zien.




Achtergrond het ik gemaakt met Oxide, Hickory smoke en Tattered rose en bewerkt met de scheur/crack stempel van Stampinback. De vlinder is van Studio Light. Tekst van Art Journey. 
Vlinder heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Vandaag heb ik weer een dagje vrij, ik ga maar eens kijken wat ik ga freubelen.

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer.

Groetjes Anneke xxx

4 opmerkingen:

Anneke zei

Heel erg mooi en veel plezier met freubelen!

Regina de Koning zei

Mooi!

Nicole Parmentier zei

Wouw, prachtige kaart Anneke!! De jarige boft maar!

jorjorbeth zei

Beautiful image the building You chose well for the theme.
Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
ทางเข้า D2BET